Atag

Conceptontwikkeling TVC (pitch)

Wat begon in een Achterhoeks schuurtje is uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende producenten van inbouwapparatuur. ATAG bestaat inmiddels meer dan zestig jaar en heeft altijd ‘dicht bij het vuur gezeten’. Eerst met een tweevlams komfoortje, tegenwoordig zetten ze de toon met een superieure wokbrander. Toch wordt ATAG vaak gezien als degelijk en oubollig. Dat moet veranderen.

Opdracht

ATAG moet neergezet worden als premium brand en expert in alle productgroepen. Daarnaast moet de spontane naamsbekendheid verhoogd worden.

Concept (TVC 30 sec)

We zien een keuken, ingezoomd op een pan kokend water. Het trillen van de deksel en het tikken van het gaspitje zijn de eerste klanken van het nummer “Soul kitchen“ (the Doors). Langzaam begint ook de afwasmachine, een druppelende kraan en een magnetron mee te doen. De fluitketel en de afzuigkap zorgen voor de laatste klanken die het intro compleet maken. Er wordt langzaam uitgezoomd op de keuken. Alleen de ATAG apparatuur blijft staan, de keuken valt weg. Het refrein begint.
Logo + Pay off: ATAG maakt er pas een keuken van.

Bureau

More

Copywriter

Jeroen van der Sluis

Visualiser

Jasper Andries

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!